Jobbigt jobb

Idag är första stängningen sedan rånförsöket
och jag skulle väl ljuga om jag säger att jag inte känner mig orolig.
Jag är orolig för att jag stötte på den mest inkompetenta polisen i hela mitt liv
(har träffat och pratat med en hel del p.g.a. tidigare händelser och de har varit suveräna).
Han antydde att jag hade larmat i onödan, att det inte alls fanns någon hotbild och att allt var ett missförstånd.
Att han sedan visiterade idioterna precis där jag kommer ut när jag skall låsa,
så de såg hur alla rutiner går till,
kändes inte jätteseriöst.
Samtidigt som polispatrullen kom kom även en Securitasvakt
och jag måste säga att han fick mig att känna mig mycket tryggare.
Han hade någon form av empati och han blev också riktigt irriterad på polismannen.
Så om jag behöver larma någon gång igen,
hoppas jag på trevligare bemötande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0