Två Mississippi, jag räknar mig lugn

Jag är nöjd över att sitta hemma och kämpa med spansk grammatik en fredagskväll.
Jahaaa, och VARFÖR ska det vara imperfekt där då??!
Speciellt eftersom jag är ledig och mina vänner skall ut och göra stan osäker.
Följ med, följ med, följ med! Bara på förfesten i alla fall?
Om ni vet hur nära det var att jag sa ja skulle ni tycka att jag var en dålig människa,
om ni dessutom visste att jag åt ungspannkaka med rårörda lingon och stekta äppleklyftor till middag
(Oh hua mig!)
skulle ni nog tycka att jag var ungefär sämst.

Jag bryr mig inte.
Allt jag vet är att jag vill inte sitta här och gå igenom övningstenta efter övningstenta.
Jag vill vara i Kungälv, dricka vin ur min mammas gamla vinglas,
bli mobbad av två av mina favoritmän för något jag (eller Michaela) har sagt,
trängas framför spegeln och spela TP innan kvällen fortsätter tillbaka till Göteborg och lämplig klubb.

Jag vill, vill, vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0