Therese vs Therese

Ibland börjar jag fundera på om det inte kan vara så att jag har multipla personligheter.
För en stund sedan var ett sådant tillfälle.

Therese 1: Men ska du verkligen äta fetaostsalölad idag igen? Du åt ju det igår. Vad hände med en varierad kost?
Therese 2: Meeen. Det är inte samma sorts sallad. Igår hade jag olivolja, vinäger och salt på. Idag har jag röd pesto. Dessutom är det paprika i idag. Det var det inte igår. Så det så.

Jag tror att jag gillar nummer 2 bäst, hon stämmer nog mest överens med mitt riktiga jag.
Irriterande enveten och jättesäker på sin sak typ.

Och sen kan man fråga sig varför jag bloggar som mest när jag borde plugga istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0