Olika perspektiv

Mamma: Men Thereeeeeese, du skulle väl köpa en skohylla, mattor, ett badrumsskåp och en bokhylla? Så går du och köper FLER par skor, fler böcker och så lite tunikor på det. Förlåt om jag frågar men var hade du tänkt få plats med dem? Och varför lägger du inte dina pengar på saker du verkligen behöver?

Michaela: Ähhhhh, skor kan aldrig vara för höga. Och du behövde dem ju faktiskt. I princip. Och tänk vad lycklig du är nu.

Andreas: Du hittade ett par skor? Bara sådär? De ramlade över dig va? Och tunikor? Skulle inte du köpa jeans?

Jag: För jag är lycklig, för jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Jaaa, jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart!!!!

2009-05-30 @ 13:34:01
URL: http://lovecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0