Min nya älskling!

Jag tror att min dator kände på sig att den har blivit utbytt.
Idag när jag kom hem (efter två värdelösa timmar på Sahlgrenska)
med min mya älskling så bestämde sig den gamla för att fungera finfint.
Vilket bara kan ses som positivt då jag (med min nya bärbara hårddisk) kan få sparat alla mina bilder innan den dör nästa gång.

Skall se om jag är teknisk nog att få igång den nya
och dessutom få Internet att fungera...

Idag blev jag alltså lite drygt 8000 kr fattigare,
men en söt dator,
en bärbar hårddisk
och en datorväskare rikare.

Pengar är för töntar.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Indeed att det är och grattis till nya pojkvän nr 2 :D

2009-05-18 @ 22:23:13
URL: http://lovecarro.blogg.se/
Postat av: Therese

Caroline: Tack. :D Andreas får nog känna sig utkonkurrerad tror jag. :D

2009-05-19 @ 18:15:50
URL: http://tussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0