Måndagsbarn

Mest vill jag väl kanske gömma mig under ett täcke och aldrig, aldrig, aldrig titta fram.
Mina vänner genomskådar mig och låter mig knappt vara ensam en timma.
Tre vänner idag och två imorgon.
Onsdag verkar bli en ensamdag, Ikea kanske?

Nu är jag dock själv och försöker göra allt för att fördriva tankarna.
Vad sägs om att riva ut alla bilder från Alicante (cirkus 300 stycken),
lägga dem över hela golvet för att sedan övergå till att möblera om sovrummet?

I hallen står tre kassar med återvinning som har stått där jag-vet-inte-hur-länge,
min resväska är självklart ouppackad,
hela köket är fullt av kvitton, diverse bank- och föreningskort
och allt jag kan tänka är:

Är jag dum i huvudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0