Jag var nere men uppe på fem

Vissa nya musikupptäckter
och några andra gamla trogna håller mig sällskap tills den bästa ramlar in här.

Jag funderar på att packa
(trots att jag har en strålande idé om hur jag skall lösa det:
lördag är släktkalas och sen utgång
och sen söndag skall jag tvätta 12-15 och sova i pauserna
och sen packa efter tvättningen innan min moder hämtar oss vid halv sex.
 En strålande idé som sagt)
eller i alla fall försöka lista ut var mina väskor är.

Igår slog jag mig igenom den sista tentan
och funderade seriöst över varför varje tenta alltid känns som den värsta jag har gjort. Varenda gång.

Men min vän är snygg och det är allt som räknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0