Andas

Jag vet att det är svårt att förstå
när jag talar ett annat språk
använder andra koder
men du, ni, måste förstå
jag håller mig knappt flytande.
Att skicka ett taffat sms gör så ont
river så mycket
och att sen inse att meddelandet inte alls gick fram,
det, det får mig att gå sönder
en liten bit till.

Jag vet att ni tror att jag klarar det
det brukar ju var så, eller hur?
Det är mitt eget fel
att tala i klarspråk är inget jag är känd för.

Jag vill bara kunna kippa efter andan
och fatta din hand,
eran hand.

We'll fast forward to a few years later
And no one knows except the both of us
I've more than honored your request for silence
And you've washed your hands clean of this

What part of our history's reinvented and under rug swept?
What part of your memory is selective and tends to forget?
What with this distance it seems so obvious?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0