Utan snus försmäktar vi på denna ö...

Nu kretsar massa tankar relaterade till två ämnen runt i mitt huvud.

1. Lönen
Den har inte kommit än. Varför har den inte kommit än? När kommer den?
Vad gör jag om lönen inte tittar in på mitt konto idag? Hur handlar man kurslitteratur, mat,
apoteksgrejer, presenter till syster, bjuder sin pojkvän på mat och går ut om man inte har fått den?

2. Plötslig vattenbrist i min lägenhet
Får en fastighetsskötare stänga av vattnet utan att informera på något sätt? Är det verkligen fastighetsskötaren som har stängt av det eller har någt gått sönder? Hur länge ska man vänta innan man ringer och gnäller över ev. söndrighet? Hur är tanken att jag skall kunna duscha, äta frukost, borsta tänderna och leva utan vatten? OCH VARFÖR HAR VI INTE FÅTT NÅGON INFORMATION OM AVSTÄNGNINGEN?

Inlägget tog ungefär fyra minuter att skriva.
Fortfarande varken lön eller vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0