Leaving on a Mayday

I ett virrvarr av tvätt, frukosttallrikar, budgetar och brev från Västtrafik
försöker jag lirka fram något vett ur CSN
samtidigt som mina tankar går igenom allt jag har läst om lärarlinjen
och omorganisationen.

Jag tittar på bilder från en höst för två år sedan
och förundras över att tiden både står still och springer marathon på samma gång.
I natt skrev jag listor igen
Göteborgs Universitet
Stockholms Universitet
Erasmus i Spanien
en kombination kanske?

Nu ska jag återgå till att leta upp bra musik i Spotify
(världens bästa påhitt alla kategorier!)
och kanske börja städa min lägenhet.

Min söta, nya, fina lägenhet.
Varför skulle GU se till att göra allt så invecklat för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0