Jesus Christ Superstar!

Hemma igen från Malmö.
Jesus Christ Superstar var underbar!
Jag satt med gåshud under hela föreställningen och allting var perfekt.
Ola Salo gjorde var som klippt och skuren till rollen som Jesus
och han som spelade Judas var i princip lika bra.
Så många stora musikertalanger på samma ställe,
mäktigt!

(Sen att jag älskar musikaler och att Ola hade bar överkropp i stort sett hela tiden
gjorde ju inte saken sämre!)

Titta och förundras:
http://se.youtube.com/watch?v=aZdkUKRhqXY&feature=related

Något som inte var riktigt lika bra var att jag redan på tåget ner böjade känna mig småsjuk.
När vi väl var framme i Malmö var febern ett faktum
och under helgen har det bara blivit värre och värre.
Jag har jättehög feber, ont i hals, öron och huvud,
en rivande hosta och är öm i hela kroppen.
Influensa någon?
Så typiskt att sådant ska komma när man väl åker  väg någonstans!

Utöver musikale, några rundor till apoteket och lite matintag har jag alltså legat i sängen
under en massa täcken med feberfrossningar.
KUL!

Idag efter att vi hade checkat ut träffade vi dock Jonathan en snabbis
och det var extremt mysigt!

Nu ska jag gå och ta lite hostmedicin och koka ännu mera te.
Fortsättningen på årskrönikan kommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0