Hon kommer från främmande vidder

Jag behöver väl inte nämna att gårdagen var en ytterst trevlig dag?
Antar att ni kan utläsa det av tidigare inlägg.
Däremot är jag fortfarande mätt av alla chips, grönsaksstavar och dipp.

Det visade sig att idag var enda dagen då det finns tid till att plugga
(och då tyckte jag att det var en bra idé att försova sig)
och nu sitter jag här och försöker läsa en låååång text på spanska om litteratur,
en om filmvetenskap och samtidigt lista ut vad grammatiken vill säga mig.
Jag måste ju säga att grammatiken är det som tilltalar mig mest,
crap.

Utöver plugg skall jag hämta ut ett paket på Axel,
skriva lite shoppinglistor inför imorgon och ikväll kommer min yngsta syster hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0