GU och dess underbara små utspel

Sjukdomen lever och frodas
och det toppat med att jag just har insett att GU antagligen inte kommer ta in några nya lärarstuderande till hösten
gör att jag är väldigt glad och nöjd med mitt liv.

Så. Vad gör man när hela ens plan rasar samman?
(Och ha nu i åtanke att programmet som jag ska läsa bara börjar på hösten)

1. Väntar till HT10 med att börja plugga till lärare och under tiden:
               a.  pluggar spanska
               b. jobbar

2. Pluggar till lärare i en annan stad:
              a. Stockholm (dyrt och långt)
              b. Halmstad (litet)
              c. Tollhättan (pendlingsmöjligheter men LITET)
              d. Borås (regn)

3. Byter yrkesinriktning:
             a. ?
             b. ?

Kommentarer
Postat av: Lenis

jag röstar för vänta eller stockholm. vi kan bilda klubb. men liten fråga: borås - regn? :D

2009-01-05 @ 16:26:58
URL: http://volcanic.blogg.se/
Postat av: Therese

Lena: Borås är den staden i Sverige där det regnar mest! Och det är faktiskt sant.

2009-01-05 @ 16:35:25
URL: http://tussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0