Jag är hos dig igen

I morse när jag vaknade trodde jag att jag ytterligare en gång hade drömt något konstigt.
Jag mindes vagt något om Hjälbo, Boplats och trettionio kvadrat.
Om att inte väcka Andreas av ljudet (han sov inte ens här)
och om spårvagnachaufförer som driver med människor.

Senare gick jag upp vid åtta, duschade och åt frukost.
Åkte till KTB, mötte upp pojkvän och fikade med Sophia.
När jag kom hem igen (för någon halvtimma sedan) insåg jag att
det var nog ingen dröm...

Jag kollade telefonlistan.
Mycket riktigt.
Inkommande samtal: Michaela 00.39.
Hon hade fått ett erbjudande på en lägenhet.

Nu skall jag bara ringa upp henne och se vad vi kom fram till i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0