Enkel matematik?

I natt när jag låtsades att jag kunde sova låg jag och funderade i vanlig ordning.
Men något som inte är så vanligt är att jag faktiskt kommer ihåg funderingarna.

Jonas Gardell Och Mark Levengood har två barn med ett lesbiskt par,
jättebra, jättefint och hela grejen.
Jag förstår att allting är väl genomtänkt och planerat och att alla är jättekära och jag stödjer det fullt ut,
så inget mer om det nu.
Men om båda paren nu skulle gå skiljda vägar en dag
(sånt händer faktiskt även de bästa)
hur fungerar vårdnadsbiten då?
Kan man dela upp vårdnaden i fyra delar?
Och hur överlever man osm förälder om man bara träffar sitt barn var fjärde vecka?
Och hur överlever barnet av att bara träffa mamma, mamma, pappa och pappa var fjärde vacka?

Som ni förstår börjar mina sömnproblem urarta sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0