Duktig flicka

Jag valde den fulaste bilden på flyttkorten som jag kunde hitta,
bara för att kompensera lite.
Men adressändringen är gjord, boende bokat till NYC
(nej, det blev inget soffsurfande, ni kan andas ut)
och mitt nya jobb är besökt.

Nya jobb undrar kanske du?
Jo, det skall jag berätta.
Min chef och hans fru äger en klädaffär på Frölunda Torg, clair.dk,
och de vill att jag skall kombinera mitt extrajobb på Statoil med ett extrajobb där.
Eftersom jag i nuläget bara jobbar tre dagar i veckan blev jag självfallet eld och lågor.
Det blir inte riktigt lika många tider där som på Statoil, men antagligen 1-2 dagar i veckan lite beroende på.

Det som återstår på listan innan flytt är:
- Ikeabesök
- Fixa lämpligt elavtal
- Ringa nuvarande hyresgästen för att komma överens om flyttdag
- Ringa fastighetsskötaren för att fixa nycklar
- Kolla upp bredband och TV

Inte så intressant för er kanske,
men snart är jag mitt vanliga jag igen.

Lovar.


Kommentarer
Postat av: Frankie

Det är i alla fall intressant för en som också ska flytta. =P Och det där med IKEA-besök är väldigt aktuellt här med. Ska allt tvinga med Marcus nu i helgen! =D



(Och om du inte vet vem Frankie är, så är det Dejana. =P)

2008-09-29 @ 22:12:12
URL: http://frankiepresented.blogspot.com/
Postat av: Frankie

Han påstår iaf att det ska bli roligt, men sen om det är sant vet jag inte. =P Ja, det är hur mycket som helst att tänka på! Nu, istället för att plugga, gick jag runt i huset och kollade vad man kan behöva i ett hushåll som jag missat att skriva upp på min inköpslista som nu är ungefär 3 A4 lång. =P När hade ni tänkt gå dit? Vi kanske skulle kunna ta sällskap alla fyra? =) Eller åtminstone stöta ihop på plats. =P (Ja, jag är en sån som missbrukar smileys)

2008-09-30 @ 12:44:44
URL: http://frankiepresented.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0