Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? En uppförsbacke!

En bra början, men inte tillräckligt.
Jag har läst igenom ett helt kapitel och förundras (humpf, vi kan ju låtsas) över
additions- och subtraktionssatser för sinus och cosinus.

Ni hör ju hur roligt det låter.
Jag har fått gjort fem tal
(varav fyra och ett halvt blev rätt).
Jag har i nuläget fjorton tal kvar,
tills jag är där vi skulle vara vecka 38.

Det går bra nu.

Planen för resten av kvällen är att läsa igenom nästa kapitel och kanske räkna de lätta talen.
Sen gå upp lite tidigare imorgon och fortsätta innan det är dags att jobba.
På fredag blir det också en hel del plugg...

Dessutom är det snart hög tid för att bestämma sig för om man ska plugga någon liten kurs till våren.
Program får vänta en stund till,
har man beslutsångest så har man...




 

Kommentarer
Postat av: Sis

Känns lite som min situation när det gäller matten... Varje tal tar sjuk lång tid och man fastnar på hälften och sen inser man att man ligger ungefär ett kapitel efter vad som gås igenom på föreläsningarna. Tenta om nån vecka var de ja...

2008-10-02 @ 11:04:20
URL: http://mangosg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0