Vård av vänner

I kväll har jag insett att det kanske är dags att jobba lite på mina relationer.
Jag är sämst på att höra av mig
och många av mina vänner är nästan lika dåliga.
Här krävs krafttag och jag bestämde att det är dags för skärpning.

Ett oväntat återseende utanför Bergakungen gjorde att jag började tänka i dessa banor,
vi pratade strunt en stund och jag tror att jag skrämde mannen bredvid henne.
Det kan bli så ibland.

Att jobba som jag gör har onekligen sina nackdelar men jag tror att vi ska få våra scheman att gå ihop.
Det pratas om en liten dejt på fredag och har vi tur så blir den till och med av.

Sedan skall jag ta mig ner till Halmstad och hälsa på en viss fröken Sangria,
får hoppas att det blir innan NYC.
Det ryktas om onsdagsklubbar och att det finns en bäddsoffa till hands.
Vem är jag att banga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0