Nedräkningar

Nu är det tjugo dagar tills jag flyttar in i min lägenhet
och tjugotre dagar tills jag åker till New York.

Det är inte så mycket.
Inte mycket alls.
Innan dess skall jag hinna hitta lämplig färg och måla om köket ,
(får antagligen nyckeln på fredagen, men kör flyttlasset först på tisdagen så det borde tom jag hinna med)
en till tur till Ikea, två turer till Willys
och en tur till Forex.

Dessuom måste jag fixa en karta över NYC och eventuellt en guidebok med.
Utöver detta undrar jag lite vad man förväntas ha på sig om man skall se en uppsättning på Broadway.
Någon som har den blekaste?

En normal människa kanske hade sett till att planera in två så pass stora saker med lite tid mellan dem,
men inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0