Jag känner mig motarbetad

Om ni undrar över mitt tidigare utspel kommer här en förklaring.

Jag sa ju att jag hade kommit på vad jag skulle göra med mitt liv,
jag har tillslut bestämt mig för vilket program jag skall välja.
Alltså tänkte jag att det var lika bra att sätta igång till våren, med buller och brak.

Det blir lärarprogrammet och ämnena som jag tänkte läsa är svenska som andraspråk och spanska.
Sagt och gjort.
Jag gick in på studera och insåg ganska snabbt
att det varken startar ett program med svenskan eller med spanskan till våren.
Jag kan alltså välja helt fritt vilket ämne jag vill börja med,
så egentligen hade det inte spelat någon roll vilket utav dem jag hade valt.
Om det hade gått.

Nu betyder det att jag har ett halvår till på mig att vela fram och tillbaka.
För det kommer jag att göra,
även om jag säger nu att jag har bestämt mig.
Jag känner mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0