En massa strunt

Gårdagen pendlade mellan hysterisk jag-ska-säga-upp-mig-på-momangen-ilska,
förvirring och myskänslor.
En sådan dag man egentligen skulle ha legat kvar i sängen helt enkelt.

Hur som helst lyckades jag förvandla mitt  ENDA pass denna vecka,
till det något mer överkomliga, tre pass.
Så i dag var jag uppe 4.25, glad, trevlig, serviceminded
och allt annat man förväntas vara i mitt yrke.
Nog att jag var.

Har precis ätit lite lunch och skall strax packa träningsväskan.
Blir ett till gympass är det tänkt.
Hoppas att det inte är för mycket folk bara.

Sedan måste jag tydligen träffa Michaela,
det handlade om något jätteviktigt, som hon abslut inte kunde ta på telefon.

Förresten, jag har en plan för mitt liv!
Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0