Dagens

Min man tittar på Fringe, vilket jag inte alls har fastnat för.
Så det har blivit lite mystid under hans duntäcke,
läsandes Tusen strålande solar innan jag tog en liten Internetpaus.
En paus med Internet alltså. Inte ens paus från Internet.
Hur som...
Jag bläddrar runt bland en massa jobb och inser at tdet är skönt med en extraplan inför våren.
Hittar jag inget bra blir det till att ta tag i spanskan.
Min budget verkar klara de snäva studentramarna.

I dag var jag på Högsbo bibliotek och lånade lite böcker,
jag tänker att några av dem kan jag läsa på planet till New York.
Blev bland annat Marcus Birros Landet utanför
och Fredrik Lindströms Världens dåligaste språk
vilka jag har längtat länge efter att läsa.

Utöver detta har jag klarat av mitt livs första spinningpass
och som en rak följd av detta kommer jag har världens träningsvärk i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0