Projektarbete på en ny nivå

Jag har några små projekt för dagen.
Det första är att föra över all min musik från C till D-hårddisken.
Om trettionio minuter skall det vara klart och då borde jag ha lite mer plats på C,
annars blir jag väldigt arg.

Nästa lilla moment går på samma tema och det är att lägga in ett antal skivor som jag lyssnar på väldigt ofta,
men som jag inte har på datorn.
Det är bäst att utrusta sig för Spanien.
Dessutom är det ett par skivor som jag inte har någonstans som jag måste fixa.

Efter detta skall jag åka in till stan, träffa Michaela som skall inhandla lite LP-skivor
och jag skall köpa en sista present till Andreas.
Jag förväntar mig en väldigt trevlig promenad på stan,
med det bästa sällskap man kan ha, Michaela och solen.

Kvällen är vigd åt Sofia och hårfärgning,
vi insåg ganska snabbt att rött inte är så genomtänkt om man skall bo fem månader i ett väldigt soligt land.
Det kommer antagligen förvandlas till orange- eller rosaaktigt och det är inget vi eftersträvar.
Brunt och brunt står alltså på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0