Konsten att klä sig rätt

Jag har letat fram en av mina få knälånga kjolar,
den är väldigt fin men för det mesta reserverad för släktkalas.
Långa kjolar är vanligtvis inte min grej,
men är det släktkalas så är det...

Så om lite drygt trettio minuter åker jag i väg till dagens födelsedagsbarn,
Andreas.
Det blir tårta och paket, som sig bör.

I kväll är ett vännermarathon planerat,
alltid lika trevligt.

I morgon skall jag och Sofia försöka fixa ett matkonto och två kort bundna till kontot.
Det är inte säkert att det hinner gå igenom innan vi åker till Spanien,
men men.
Vi kan alltid hoppas. Annars får väl de första besökarna ta med dem ner.

Sedan skall jag jobba i morogn med,
vilket i sig kanske inte är så kul men å andra sidan är det trevligt när jag väl får pengarna.

Så, tjing för en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0