Underjorden

Efter att Andreas hade åkt hem var planen att jag skulle avsluta den städning som vi hade påbörjat.
Om det hände?
Nope.
Löser det imorgon...

Så nu sitter jag här och undrar hur jag ska ta mig igenom en hel arbetsdag.
Igår lyckades jag med älsklings hjälp avvärja ytterligare en ångestattack,
men det betyder inte att jag är pigg och glad idag.
SUCK.
Jag bara önskar att de idiotiska provsvaren ska komma snart så jag slipper gå runt och fundera.

Efter att ha fått i mig lunch
(jag är sämst på att laga lite mat, nu har jag följdaktligen middag för några dagar)
ska jag rota fram lite kläder och ge mig ut i den bitande kylan.
Det kommer antagligen bli en hel del skitsnack med Lena,
kunder och securitasvakter idag.
Men det är nog allt för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0