Mitt livs lista

Ytterligare en gång skriver jag listor.
Listor, listor, listor.
Listor över saker som jag måste, borde och vill göra.
Det jag egentligen borde göra är att riva sönder alla måsten och borden.

Istället sitter jag här och ser hur min första lediga dag på en vecka
sakta förvandlas till något helt annat än just ledig.
Det är Ikea med mor, mathandel, julklappsshopping, inslagning och annat omotiverande att göra.
Men igår tankade jag upp med åtta timmar vänskap på hög nivå,
så jag ska nog klara detta.

Dessutom verkar det vara en underbar dag och jag har vaknat upp på precis rätt sida
(om än lite tidigt till tonerna av min fågels skönsång)
vilket resulterar i att jag är på jättebra humör.

I'm gonna sing this song with all of my friends
and we're I'm from Barcelona
Love is a feeling that we don't understand
but we're gonna give it to ya

We'll aim for the stars
We'll aim for your heart when the night comes
And we'll bring you love
You'll be one of us when the night comes


Kommentarer
Postat av: Micke

Apropå "I'm gonna sing this song with all of my friends"... Sticky den 14 februari? Vi kan ju stå och hjärta Emanuel och alla andra Barcelonistas.

2008-12-21 @ 14:25:24
URL: http://lagercrantz.blogspot.com
Postat av: Frankie

Jag prickar in 3 av 4 på den listan idag; IKEA, julklappsshopping och inslagning. Jag får ont i ryggen och är helt slut, men det är är lååångt mycket roligare än att plugga. Så jag njuter av alla sådana småsysslor trots de negativa sidorna! =)

2008-12-21 @ 15:13:54
URL: http://frankiepresented.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0