.

I bland undrar jag vad det är för fel på mänskligheten.
Jag hade skurit sönder alla kartoner från julafton,
(högen var rätt rejeäl med tanke på att jag fick fyra köksstolar)
och vi skulle gå ner och slänga dem i återvinningen.

Som tur var tittade vi inte ut genom fönstret, för då hade vi nog blivit avskräckta..
När vi kom ner till återvinningsstationen så var hela gatan full med lådor, tidningar, kartonger, papper..
You name it!
Vi suckade och konstaterade att det inte var något annat att göra än att bära upp allt och slänga det en annan dag..
Men av en slump tittade vi ner i själva återvinningskärlet och det var nästan helt tomt!

Någon nisse har alltså tyckt att det var för jobbigt att göra sönder alla kartonger,
ställt dem på gatan och sen har alla följt efter.
Kaoset är totalt och jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0