Efter nattens bränder

Winnerbäck,
få i mig lite frukost,
fixa till lite mat att ta med till jobbet,
åka till jobbet
och överleva åtta timmar.

Jag har höga ambitioner för denna dag.

I går var en väldigt bra kväll med en av de bästa,
det var tvingande av busschaufförer att ringa till deras central och fråga hur nattrafiken går,
det var prat om förfest på Statoil
och velande på vagnar.
Men vi hittade och behövde inte visa leg nu när jag tänker på saken.
(Är det vi som är gamla?)
Efter att ha klättrat upp för en jävla bambustege till någon slags balkong,
är allt annat en trevlig röra av prat, skratt och lite mer prat.

Och tydligen kunde jag inte alls stava,
sanningen kan vara smärtsam ibland.
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0