Brahet kontra smarthet

Förresten funderar jag på om terapisamtal med vänner efter några glas vin för mycket,
egentligen kanske inte är så rätt ändå.
Speciellt inte om gruppen består av tre svikna tjejer
som mest hatar alla människor som har gått i ett par skor.

Men du, vi löser det. Det gör vi alltid.
Det blir bra, det blir det alltid.
Det kunde varit värre, vi kunde varit femton år.

(Haha. Utan att säga för mycket fick jag just en fin bild av första dagen i gymnasiet.
Du var idrottsuppror, svart hår och söndriga strumpbyxor.
Jag var blond, skrev mitt namn med hjärtan efter och hade rosa tröja.
Och ändå slutade det så bra.)


Kommentarer
Postat av: Lenis

(och jag tycker fortfarande lika mycket om dig)

2008-12-07 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0