Tjockhet

Just i denna sekund sitter jag och försöker knappa hem ett par datahögtalare,
det är svårare än man kan tänka sig.
Tur att jag har en pålitlig steg-för-steg hjälp i Andreas.
Jag behövde inte ens leta upp högtalarna själv.
(Sen att jag faktiskt hade tittat på just den modellen tidigare ger mig en massa pluspoäng).

Det är faktiskt väldigt tragiskt att min hörlursutgång sitter på framsidan av min bärbara.
Det kommer bli en väldans massa sladdar.

I dag är jag förkyld, alldeles för mycket förkyld.
Jag nyser konstant och knarkar nässpray.
Myspys.
Struntade i franskan, med gott samvete.
Däremot tvingas jag jobba imorgon.

Nu skall jag gå och plocka ut en utsökt (hoppas vi) blåbärspaj ur ugnen.
Man ska vara tjock.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0