Farbror Frej

Mina lungor kommer snart att hostas upp,
men det gör ingenting för Andreas har lovat
att göra ett par nya av en Ica-kasse och några sugrör.

Mot alla odds tog jag mig till jobbet idag.
Jag hade en kund som ville köpa kondomer,
men tyckte att det var för pinsamt att göra det när andra var i affären.
Så först väntar han på tt alla kunder skall gå ut
och sen klämmer han snabbt fram
"ett paket profil, tack".
Han svarade varken på
"var det bra så?"
eller
"vill du ha kvittot?"
Istället roffade han åt sig växelpengarna och
sprang ut ur affären med bokstavligt talat tårfyllda ögon.
Höhö.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!! Tack för kommentaren, riktigt bra filmer dom där ;) Gillar verkligen din blogg! Ska nog lägga till en länk från min sida.
Önskar en underbar dag! Kram!

2007-09-23 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0