Ändrade planer

Kvällen blev inte alls som planerat...
Visst jag åt mat, men mycket mer var det inte som stämde.
Det blev en gourmémiddag för två
och det är ju nästan alltid trevligare med sällskap.
I dag var ett sånt tillfälle som det verkligen var det.

I stället för att plugga har jag och Andreas
plöjt igenom ytterligare en skiva ur Friendsboxen.
Just för stunden befinner vi oss i mitten av tredje säsongen.
Varje gång vi roar oss med detta så inser jag hur lite jag egentligen tittar på tv.
Så många gånger som alla dessa avsnitt har gått på tv
och jag känner knappt igen några.

I morgon åker jag, Sandra, Sofia och Caroline till Ullared.
Två syskonpar på vift alltså.
Kan nog inte sluta bra.
Pensionärer, akta er!
Här kommer vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0