Att visa sin tillgivenhet

"Älskling, det är dags att gå upp nu"
"Gruff"

När jag väl tog mig upp ur sängen stod det frukost till mig på köksbordet.
Då tänkte jag att jag är dålig på att uppskatta människor i min omgivning.
Sedan tittade jag ut genom fönstret, insåg att det kom slask från himlen 
och konstaterade att jag är ganska bra på det där med uppskattning ändå.
Under omständigheterna.

Dagen har varit ett konstigt virrvarr av kyla, simning, glömda böcker och rättegångsinformation.
På måndag smäller det, sen kanske jag kan bli lite mer människa igen.

Jag borde plugga, sova, bli hungrig, undersöka varför mina element inte fungerar och ta mig upp till ytan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0