Ica bonus

Min mor har glömt sin Ica bonuscheck i mitt rum, vad den nu gjorde här från första början..
Kanske skall snatta den och shoppa loss på ICA?
För 25 kronor.. Hmr.

Jobbat idag och igår.
Dessutom var jag (på tal om gårdagen) och tittade på Sofia innan hennes bal och sen åkte jag till Andreas.
Andreas som nu är bosatt på andra sidan leden,
jag var förvirrad men kunde tillslut fullfölja min pizzaleverans.
Lägenheten var nice btw.
Ännu mer på tal om gårdagen så hade någon funnit det roligt att publicera en bild som någon förvirrad människa tog på min bal. Tur att jag är uppmärksam.

Imorgon kommer jag antagligen att få en hjärtattack och dö.
Det hade ju varit lite tragiskt, får försöka klara mig utan det.
Morgondagens schema:
- Köpa rött nagellack
- Köpa present till Maria (jag missade hennes födelsedag så jag måste kompensera lite.. Några idéer?)
- Köpa de sista sakerna til salladerna och tårtorna
- Beställa studentmössor i marispan
- Göra sallad (ris & kyckling + bulgur & räkor) till 50 pers
- Göra den sista tårtan
- Köra ner all mat och allt anant bös till lokalen
- Duka, städa och allmänt fixa i lokalen
- Städa mitt rum
- Köpa champagne
- Duscha och göra en massa tjejgrejer. Typ använda det då nyköpta nagellacket
- Lägga mig tidigt

Jag lär ha glömt lite nu, men jag tackar högre makter att min mor tagit ledigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0