Röda

Hade en trevlig kväll med de bästa igår.
Nästan som av gammal slentrian hamnade vi på Röda.
(Men Navid var på Pustervik, vi missade honom! Jävla Pustervik.)

Innan slentrianen slog sina vassa klor om oss tillbringade vi aftonen hemma hos mig.
Det var Ica nazi, Frasse som var jordens kärna och ständiga groggpåfyllningar.
Jag lagade, som alltid, mästerlig mat och i stort sett alla deltog i Andreas och Marcus tävling.
Tävlingen om att irritera Therese så mycket som möjligt.

Får jag säga det själv, och det får jag, så hade vi en underbar kväll.

Idag har jag inhandlat en ny bikini,
för nu är det badsäsong.
Sedan skulle jag och Sandra bada.
Vi åkte faktiskt itne vilse,
men när vi kom fram visade det sig att vi inte hade några mynt att betala parkeringen med.
Vi åkte runt halva Frölunda och sen kom jag på att vi skulle köpa pizza
och därigenom få växel.
Det blev alltså pizza och syskonmys vid Näsets badplats.
Och ja, ett snabbt dopp blev det med.


Ikväll är det Cirkus Miramar som gäller:
Jag vet att vi träffades på festen, hos en vän, till någon vän, till någon vän, till någon vän, till någon vän.
I mörkret i en hall vid toaletten.

Kommentarer
Postat av: Micke

Alltså. Jag skrattar ihjäl mig. Kommer aldrig kunna äta kineser igen. Och jag gjorde allt, nåväl, för att vara så inaktiv som möjligt i tävlingen. Gick la sådär.

2007-07-02 @ 01:22:19
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0