På g

Nu jäklar!
Medicinen har bitit och jag får krupp av att bara sitta och slöa.
Jag har istället handlat mat och håller nu på att fixa till en superb middag (hoppas vi).
Den består av egengjord potatissallad med färska sockerärtor i och vegetarisk schnitzel med ostfyllning som just i denna stund ligge roch gotta sig i ugnen.
På tal om ugnen så har jag precis kollat upp hur man skall göra rent en sådan.
Det blir projektet efter maten.
Lite såpa och 100 grader, sen ska det tydligen bara vara att torka av.

Dessutom har jag städat ur två köksskåp och gjort en helommöblering i dessa.
Mamma och Sandra får skylla sig själva om de inte hittar,
lämna mig inte ensam så länge då!

Sammanfattningsvis: jag är på bättringsvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0