Med solen i ögonen.

Hade jag kankse kunnat nynna om jag inte var tvungen att jobba.
Jag hatar 14-22 passen.
Man borde egentligen gå upp runt 8 och göra något kreativt innan man börjar.
Borde.



Jag ber för att vädret håller i sig,
har ingen lust att vada fram i gytja på Arvika.
Men eftersom jag har lagt en stor sopsäck i ryggsäcken,
packat alla kläder i enskilda påsar och sen lagt dem i sopsäcken
och sett till att få med mig regnkläder, stövlar, raggsockar
och tjocktröjor så kommer det inte regna.
Sådan är lagen.
Hade jag däremot glömt något av detta,
då jävlar hade ni fått se på ösregn!
Funderar på att råka glömma solglasögonen,
bara för att gardera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0