Jag gjorde allting fel i ert familjespel

De första timmarna är det mysigt att gå runt ensam i en tyst lägenhet.
Nåja, tyst mellan Lokes andetag i alla fall.
Det är de första timmarna nu,
det går snart över.
Jag lovar.

Arvika var underbart, som väntat.
Såg allting jag ville ha sett.
Nåja, allting utan Melody Club, Mando Diao Och Emil Jensen.
De två första hade jag sett innan,
så det gör inte så mycket. Inte mycket alls faktiskt.
Men Emil.. Men å andra sidan var det en omöjlighet att ta sig dit.

Fyra dagar med underbara människor, musik, sol och en gnutta alkohol,
vad kan gå fel?

Däremot var jag inte lika nöjd igår eftermiddag när min hals började göra ont.
Efter att ha genomlidit en mardrömsnatt insåg jag att jag hade dragit på mig halsfluss.
Igen.
Tjugoförsta gången i ordningen nu?

Axessakuten imorgon då,
YES!

8 dagar till Andreas kommer hem.

"Men kan du hålla käft och bara ha sex istället?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0