O brother where art thou?

Jag är riktigt irriterad på min nya skrivare.
Eller Siba, välja själv.
I förrgår köpte jag en ny skrivare.
Vi snackar alla tänkbara finesser och om jag vill kan jag tom faxa till folk.
I dag skulle jag roa mig med att installera underverket.
Allt går bra genom hela processen, men som väntat kan inte allt gå som man hade tänkt sig.
Skrivaren, av modell brother MFC-440CN för den som bryr sig, levereras utan USB-kabel.
Något som är nödvändigt för att slutföra installationen.
Så nu sitter jag här med en halvt installerad skrivare och svär.
Fanns det ingen säljare som fann det nödvändigt att nämna denna lilla detalj för oss?

Betyder detta att jag bara kan skriva ut halva papper?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0