Je m'appelle.. öh.

Den enda saken som är värre än fördomar är...
Fördomar som stämmer!
Det var inte så många kulturnissar,
men desto fler pensionärer och jag bara förutsätter att de tycker att franska är ett sofistikerat språk.
Det är pensionärer av en anledning.
Ungefär en fjärdedel av kursdeltagarna ligger runt tjugoårsåldern,
så om jag inte utvecklar några stora sociala fobier skall jag nog klara av det.
Däremot går det en tjej i klassen osm har en Jesusring,
min sociala fobi kan i så fall ta sig uttryck mot henne.

(På fullaste allvar har vi en tant i gruppen som är åttiofem, 85 !, år och halvdöv.
Intressant.)

Jag vill att Fanny ska komma hem,
Göteborg är inte som det ska utan henne.

Dra fingrarna genom mitt hår,
låt dem fastna där.
Jag bygger ett nät för oss,
fånga mig.

Allting bara går,
jag tror inte det kallas att vara här,
för jag kan inte slita mig loss.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0